Η πρώτη αλλαγή για αποστολές εντός Ελλάδας σας παρέχεται δωρεάν εντός 15 ημερολογιακών ημερών.

Μας ενημερώνετε τηλεφωνικά ή με email στο sales@posh.gr και κανονίζουμε με την συνεργαζόμενη εταιρεία courier να παραλάβει το προϊόν που θέλετε να αλλάξετε δωρεάν.Το προϊόν με το οποίο θα αντικαταστήσετε αυτό που επιστρέφετε είτε είναι αλλαγή σε χρώμα ή μέγεθος είτε είναι διαφορετικό προϊόν θα το παραλάβετε δωρεάν.Επόμενη ενδεχόμενη αλλαγή επιβαρύνει αποκλειστικά τον πελάτη

*Καμία επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή, εάν δεν ακολουθηθεί αυτή η διαδικασία και εάν ο καταναλωτής δεν λάβει επιβεβαίωση από το τμήμα επιστροφών.

Οι επιλογές που υπάρχουν σε περίπτωση επιστροφής ενός προϊόντος είναι οι εξής:

Πίστωση. Πίστωση στο λογαριασμό που έχετε δημιουργήσει στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα. Το ποσό που αντιστοιχεί στο προϊόν που θέλετε να επιστρέψετε θα καταχωρηθεί στον λογαριασμό σας, με σκοπό να το χρησιμοποιήσετε σε επόμενη σας αγορά. Η πίστωση ενεργοποιείται από τη στιγμή που παραλάβουμε την επιστροφή σου και λάβετε σχετικό email από το τμήμα επιστροφών μας και πρέπει να χρησιμοποιηθεί μέσα στο χρονικό διάστημα 3 μηνών.

Αλλαγή με άλλο προϊόν. Eαν έχετε ήδη επιλέξει το προϊόν με το οποίο θέλετενα αλλάξετε την παραγγελία σας, ενημερώστε μας με email στο sales@posh.gr και θα προχωρήσουμε με την αποστολή του νέου προϊόντος εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα στο χρώμα και στο νούμερο που σας ενδιαφέρει και εφόσον έχουμε παραλάβει την επιστροφή σας.

Προυποθέσεις για να γίνει δεκτή η επιστροφή σας: 

-Το προϊόν να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία και στην ίδια άριστη αρχική του κατάσταση μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης και συμπεριλαμβανομένων των ειδικών σημάνσεων του προϊόντος (καρτελάκια).

-Το κουτί του προϊόντος θα πρέπει και αυτό να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, χωρίς οποιαδήποτε σημάδια φθοράς. Στην περίπτωση που το προιον εχει υποστεί μεταποίηση η φθορά η το κουτί έχει παραμορφωθεί, η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή και το πακέτο θα επιστρεφεται στον καταναλωτή.

-Για λόγους υγιεινής, η εταιρεία μας δεν θα δέχεται επιστροφές σε μαγιό, κολάν, κορμάκια, καλσόν, κάλτσες και εσώρουχα.

Υπάρχει κάποια χρέωση για την επιστροφή;

Για κάθε αγορά που πραγματοποιείς στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δικαιούσαι 1 δωρεάν επιστροφή*. Στην περίπτωση που επιστρέψεις κάποιο προϊόν και παραλάβεις το καινούριο, εάν χρειαστείς ξανά αλλαγή θα πρέπει να επιβαρυνθείς το κόστος της μεταφοράς στην εταιρεία μας.

*Η δυνατότητα της μία δωρεάν επιστροφής, ισχύει για παραγγελίες που έχουν πραγματοποιηθεί εντός Ελλάδος και μόνο για περιπτώσεις αλλάγης.  Αφορά μεταφορές που γίνονται ΜΟΝΟ μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών courier με τα POSH jeans & casual wear.

Προσοχή: 

Η διαδικασία επιστροφών της εταιρείας μας, προστατεύει τον καταναλωτή από τυχόν λάθη αλλά και από τον κίνδυνο να χαθεί κάποιο πακέτο η να καθυστερήσει αδικαιολόγητα η επιστροφή του. Οποιαδήποτε επιστροφή εκτός του συστήματος μας, δεν θα  γίνεται δεκτή.

Σε περίπτωση που επέλεξες κάποια άλλη μεταφορική εταιρεία, δεν μπορούμε να παρέχουμε καμία εγγύηση για τους χρόνους παραλαβής των προϊόντων που μας επιστρέφεις, καθώς και στην περίπτωση αδυναμίας παράδοσης του δέματος στον χώρο μας για οποιοδήποτε λόγο, το δέμα θα επιστρέφεται σε εσάς καθώς δεν γίνεται να το παραλάβουμε από το εκάστοτε κατάστημα της μεταφορικής που διαλέξατε.

*Δεν γίνεται δεκτή αλλαγή προϊόντος του eshop σε φυσικό κατάστημα.

*Οι τιμές των προϊόντων του eshop ενδέχεται να διαφέρουν από αυτές του φυσικού καταστήματος.

Πώς θα γνωρίζω ότι έχει γίνει παραλαβή του επιστραφέντος προϊόντος;

Όταν το προϊόν φτάσει στην αποθήκη μας και αφού επεξεργαστούμε την επιστροφή σας, θα ενημερωθείτε με email.

Πατήστε εδώ για τη Φόρμα Επιστροφής

* Οι όροι και η πολιτική επιστροφών μπορεί να αλλάξουν χωρίς ειδοποίηση.

Εγγραφή

Δημιουργία καινούριου λογαριασμού